Pienyritysten markkinointihuolet ja niiden tehokas käsittely

Oman yrityksen pyörittäminen ei sovi kaikille, samoin kuin motivaatio ja kova työmoraali, jota todella tarvitset, sinun on myös oltava hyvin tietoinen tietyistä käytännöistä. Onko sinulla online-asennus, kotimainen tuotantotoiminto tai yksinkertaisesti myydä tavaroita autostasi; periaatteet ovat aina samat. Ja sinulla on joukko huolia, jotka voivat olla yhtä pitkiä kuin käsivartesi. Mutta temppu näiden huolenaiheiden käsittelemiseen on todella yksinkertainen, ja tämä artikkeli näyttää sinulle, kuinka se tehdään. Siitä tulee melko haastavaa, kun vietät enemmän aikaa huoleesi ja niiden ratkaisemiseen, jotta todella ansaitset rahaa. Joten ilman pitkiä puheita, katsotaanpa näitä gremlinejä ja mikä tärkeintä, kuinka käsitellä niitä tehokkaasti
Miksi olla huolissaan?
Emme olisi ihmisiä, jos meillä ei olisi pientä huolta siitä, kuinka pienyrityksemme tulee pärjäämään, ja tässä ovat suurimmat huolenaiheet:
• Uusien asiakkaiden löytäminen
• Vakuutusasiat
• Asiakkaamme pitäminen tyytyväisinä
• Maksaa laskuja
• Loistavien työntekijöiden löytäminen ja pitäminen
• Kilpailijat
Aloita suunnittelu
Sen sijaan, että murehdit siitä, mitä yrityksellesi voi tapahtua, miksi et olisi aktiivinen ja aloita suunnittelemaan kaikkea etukäteen? Mieti ensin budjettiasi ja sinun on laitettava syrjään markkinointikampanjaasi. Markkinoinnin on oltava sekä tehokasta että edullista, ja voit saavuttaa tämän useilla tavoilla. Kun tulot alkavat nousta, voit alkaa kasvattaa budjettia vastaavasti.
Verkkosivustoon liittyvät ongelmat
Varmista, että sinulla on selkeä ja informatiivinen verkkosivusto, mutta monet yritykset eivät ymmärrä, kuinka tärkeää tämä sattuu olemaan. Käytä WordPressin mallia, jos haluat, ja yritä valita tarpeisiisi sopiva malli. Varmista, että yhteystietosi ovat mukana, ja aseta myös selkeä toimintakehotus erityisesti aloitussivullesi.
Paikalliset listaukset
Paikalliset listaukset ovat yleensä ilmaisia, ja ne ovat aina hyvä idea yrityksesi edistämiseen. Nämä ovat yleensä online-tapahtumia ja voivat todella auttaa paikallisia asiakkaita löytämään heitä kiinnostavat palvelut ja tuotteet. Varmista, että tietosi ovat ajan tasalla ja yritä lisätä asiaankuuluvia tietoja, jos ne mahdollistavat lisätietoja.
Sosiaalinen media
Käytä Facebookia ja Twitteriä sekä Pinterestiä ja LinkedIniä mainostarpeisiisi. Nämä ovat kaikki ilmaisia, ja niin kauan kuin vietät aikaa kiinnostavan sisällön lisäämiseen, seuraajasi alkavat kerääntyä mukavasti.
Suusta suuhun
Älä koskaan aliarvioi puheen voimaa, ja kun annat paikallisyhteisöllesi tietää kaiken palveluistasi tai tuotteistasi, he tietävät pian. Jos myyt mustepatruunoita, kerro tuotteistasi paikallisille tulostinliikkeille, niin he tinkilevät pian kasetteistasi.
Lopeta murehtiminen
Kun alat noudattaa näitä vinkkejä, sinulla ei vain ole aikaa murehtimiseen, vaan olet myös kiireinen täyttämään kaikki saamasi tilaukset!